zaterdag 21 januari 2012

Tweeling


Een paar maanden geleden alweer heb ik een paar schilderijtjes kunnen verkopen.
Van een schattige 2-ling waar ik met veel plezier aan heb gewerkt!




Acryl (verkocht) op canvas
Aquarel
Aquarel
Acryl op canvas
Collage (gemengde techniek :acryl, pastelkrijt, houtskool, antiek muziekpapier) op canvas
(verkocht)
Collage (gemengde techniek :acryl, pastelkrijt, houtskool, antiek muziekpapier) op canvas
(verkocht)
Acryl op MDF
(verkocht)
Echt leuk om wat te verkopen, maar ook wel raar om van je werkjes afscheid te nemen...
Hoewel?
Hier werd al gezegd: ga je dat meisje nou al weer schilderen?
JA dus....
Ik heb volgende week een expositie in onze bieb en had zin om haar nog us te schilderen,maar een beetje "soft", minder fel van kleur, tot nu toe in acryl ,maar dat kan maar zo veranderen bij mij.

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! En wat een mooie lay-out! :D
    Had je er al zoveel verkocht?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaaaaaaaa, mijn liefste dochter met brilletje heeft dat voor mij gedaan!
      Aan de vader en aan de opa van die twee heb ik ze verkocht.
      Ik vind jouw blog ook mooi, volgens mij door hetzelfde ontwerp buro gemaakt, haha.

      Verwijderen