vrijdag 5 oktober 2012

Lekker druk...




Het lijkt misschien zo dat ik op het moment niet zo actief ben, maar dat is niet zo.....
Zo teken/schilder ik iedere dag in mijn getekende dagboek.
Omdat ik daar ook bij schrijf, zijn de bladzijdes meestal niet zo geschikt om te plaatsen op het blog, vind ik, soms gewoon te persoonlijk.

Ook ga ik momenteel iedere maandagmiddag naar een cursus schilderen hier in de buurt en heb ik mij aangesloten bij een schilderclub, waar ik iedere woensdagavond schilder/teken.
En natuurlijk maak ik de wekelijkse opdrachten van The Drawinglab, zie het linkje aan de rechterzijde van dit blog.

Afgelopen woensdagavond hebben we live een hondje op de koffer geschilderd. De materiaalkeuze was vrij.
Ik heb een schets met een inktensepotlood gemaakt, daarna een wassing en op de achtergrond een klein beetje aquarel gebruikt.

Op de voorgrond ligt mijn getekend dagboekje, daarin werk ik met een watervast fineliner en aquarel.

Met het "grote"schilderwerk wacht ik nog even totdat mijn schouder nòg wat soepeler is ( het gaat gelukkig al veel beter)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten