vrijdag 7 oktober 2011

Malta en op zoek naar watervaste inkt.






Heerlijk, om hiermee bezig te zijn: je bent gewoon weer een klein beetje terug!
Het is ook wel superhandig dat Kees een dagboekje bij heeft gehouden in deze vakantie.


Vooral de kofferlabels zijn mooi hè........tjah, die zijn opgeplakt, haha.


Watervaste fineliner en aquarel, beide pagina's.

Rechtsonder heb ik nog wat ruimte, misschien wel voor de taxichauffeur, het was nl. een bijzonder spannende rit naar het appartement!
Uiteindelijk wil ik graag op vakantie een getekend reisverslag maken en als ik durf en er tijd voor is (want we sjouwen wat af!) ook op locatie tekenen.

Nu de koude (! oef het was vandaag toch een potje koud en nat!) maanden zijn aangebroken leek het me een goed moment om er aan te beginnen, maar dan met de foto's en herinneringen die ik heb.

Vandaag lang gezocht op het internet.
Ik zou graag watervaste vulpeninkt willen hebben.
Ik dacht dat laatst gekocht te hebben (parker, er stond permanent op het doosje) maar dat bleek nadat ik er met aquarel op had gewerkt dus niet zo te zijn ( jammer)
Het bestaat wel, alleen verkrijgbaar in het buitenland, komt uit de USA, ook te krijgen o.a. in Duitsland en Engeland.

Het heet Noodler's Ink en het zit in een heel mooi nostalgisch flesje.
Wel raar..........er zijn vast toch veel mensen die heerlijk met een fijne, lekker in de hand liggende vulpen zouden willen tekenen.
OI-inkt of andere watervaste inkt kun je daarvoor niet gebruiken, daar raakt de boel van verstopt.

En dan meteen de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele serie, haha!
(ongeveer 14 euro per stuk!)

2 opmerkingen:

  1. Beetje late reactie,......maar wat ziet dat er weer geweldig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Linda!
    Juist leuk een reactie,ik ben zelf op't moment ook niet zo vlot(met plaatsen!)

    BeantwoordenVerwijderen