vrijdag 24 februari 2012

Journals en een verjaardagskaart







Hoewel mijn meeste boekjes in de bieb hangen, ben ik gewoon lekker bezig,maar dan in andere boekjes:

Het is heel leuk en leerzaam om testjes te doen met het materiaal dat je hebt.
Soms vergeet je wat je allemaal "in huis" hebt en wat je er mee kan!
Boven, links: testjes met aquarelpotloden ( bruynzeel, van die dikke, eigenlijk voor kinderen) en aquarel.

Soms kom ik ergens een leuk techniekje tegen ( boek, internet) en dat probeer ik dan ook uit in een journal.
Doe je dat soort dingen op een los papiertje............vind dat dan na verloop van tijd maar eens terug als je t nodig hebt!
Links onder een klein ( zakformaat) boekje, daarin schets ik portretjes, bijvoorbeeld van tv; nieuwslezers: die blijven tenminste altijd even netjes voor mij poseren! Maar ook familieleden of een leuk hoofd in de krant.
Rechts een eigen gebonden boekje (stevig pakpapier) De combinatie van dit papier met plakkaatverf spreekt me erg aan, een beetje nostalgisch.

In het bovenste boekje, techniekjes uitgeprobeert met Inktense potloden, inkt en aquarel.
Onder, het Pakpapier- boekje met wat krabbeltjes van onze kat en rechts een studie van een portret waar ik mee bezig ben.



Tja..........en deze dame wordt zondag 24!
Vorige week gaf zij een Confetti-Carnaval-Feest; ik vond het leuk om een foto, gemaakt op het feestje te gebruiken.

PROOST!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten