zaterdag 28 juli 2012

VAKANTIEJOURNAL: long way home.



Wat zie je op vakantie toch een variatie in kampeermiddelen!
Ik heb een aantal campers gezien ter grootte van een touringbus waarbij er middenstukken, voor extra leefruimte(!) uit kunnen schuiven.
Bij eentje zag ik de klep open staan van een soort kelderruimte(?) Onze Pössl zou er in passen!

Ook zie je "Back-to-basic-kampeerders": met een klein tentje, vaak niet eens stoeltjes, maar alleen een kleedje om op te zitten mee.
En natuurlijk alles wat er tussen die twee voorbeelden in zit.

Wijzelf kamperen vrij luxe, maar ook wel weer basic.........met een kampeerbus:

Het busje linksboven is van ons.

De Westfalia heb ik getekend op dat rare Franse ruitjespapier, ik had een schrift gekocht en snap nog steeds niet hoe er door de Fransen geschreven wordt in zo'n schrift.
Ik zal het us opzoeken.

Schrift gekocht in Crest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten