donderdag 5 april 2012

Kleine werkjes en een verjaardagskaartje.






Doordat ik nog steeds last heb van mijn rechterarm, wat kleinere werkjes aan het doen.
Dit soort poppetjes kom je wel vaker tegen, maar het leek me leuk ze wat gevulder en ronder te maken; zoals de meeste dames onder ons zijn.
Getekend met potlood, daarna verder gewerkt met inktense potloden en een zwarte fineliner.

Hier ben ik wat op doorgegaan, nu met in wateroplosbaar krijt en scrappapier.

Ik zou graag de dames op A4 formaat gaan maken, het liefst een kleine serie.

Ennnnnnnnnnnn een jarige in de familie!
Deze kaart is eigenlijk een van de eerste die ik op deze manier heb gemaakt, ik had 'm al klaar liggen.
Het "Portret-kaartjes-naar-familieleden-sturen" begon oorspronkelijk met 5-minuten schetsen, maar daar ben ik al een tijdje van af gestapt, ik doe er wat langer over. . . . .
Nu ik deze zo zie, heeft het ook wel wat: met een dikkere fineliner en wat losser.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten