vrijdag 9 maart 2012

Update 100-faces-boek: 12 t/m15




Een kleine update.

Ik zag een geinige sticker bij ons in de schuur op een sleetje........mèt een gezicht, deze heb ik nagetekend en geschilderd met plakkaatverf.
De lijnen nog wat aangezet met een fineliner.
Omdat ik juist de lay-out belangrijk vind van mijn boekje, vond ik deze bladzijde wel passend.
Klaar is de bladzijde nog niet, nog genoeg ruimte voor andere gezichten en/of droedels.

nr. 12
plakkaatverf en fineliners

De gezichten van de vrouw, boer en heer op speelkaarten zijn eigenlijk heel leuk getekend.
Ook wel eens de achterkant bekeken van een speelkaart?
Heel mooi...... de achterkant heb ik dus maar als achtergrondjes gebruikt.
nr. 13,14 en 15.
Fineliners

Ook rekening gehouden met de lay- out:
De heer/boer-pagina is eigenlijk een soort van boekflapje en zo grenst het dus aan de andere kant aan het Bollomeisje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten